Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2016 15:56 - Когато мъжът обича...
Автор: daostavishdushatasi Категория: Тя и той   
Прочетен: 5451 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мъж , който обича не забравя,не оставя , не обижда , не се отказва! 
Не мога, няма , не искам , не идвам , не вземам , не давам , са просто извинения за това , че не те обича , че не те иска достатъчно много и че просто  не си неговата жена .
Един мъж обича ли , той ще граби , ще целува устните,тялото душата ти. Ще желае , ще те окуражава , няма да се плаши , няма да избяга , няма да намира утеха в друга, защото ти за него ще си незаменима и единствена. Противното означава , че не те обича. Защото да говориш красиво не е същото ,като да доказваш. 
В живота ми имаше момче (на годините на мъж) , което твърдеше , че ме обича , че ме иска в живота си и куп други приказки , които накрая доведоха до едно - красивите му думи работеха до моментът, в който трябваше да сейства . Какво стана ли ? Издъни се ... с гръм и трясък . Всяко едно негово действие противоречеше на думите му . Какво направих ли? Логичното - оставих го . А той какво направи ? Замени ме с друга ... "Искаш мен или искаш някого ? Има разлика.." Той просто искаше някого в живота си . 

Когато мъж обича не би се отказал от жената на живота си , колкото и трудно да е и колкото и спънки да са пред нозете му .  Няма да забравя думите на един познат с проблемна връзка , който твърдеше , че обича , но с приятелката му се бяха разделяли толкова много пъти , че вече не ги брояха (два от които  достатъчно дълги , че момичето да си намери друг) . Той каза: "- Обичам я ! Тя е моята жена ! Искам я в живота си ! Няма значение дали е била с друг , няма значение , че сега сме разделени. Душите ни са свързани и ние ще бъдем заедно, когато сме готови за това. До тогава аз няма да намеря друга,  просто защото вече съм намерил моята жена . Ще чакам и ще се боря за нея . Няма друг начин да съм щастлив . Тя е всичко за мен. " И какво направи той ли? Точно това .. и отново са заедно и отново са щастливи . 

Когато един мъж обича ,той обича всичко в жената до себе си и извинения от сорта " Ти не си най-красивата ,има и по -красиви от теб , но за мен си най-хубавата " показва колко много Ви лъже. Първо, защото поставя и сравнява чуждата красота с вашата и второ ,защото не би трябвало да има друга за него . "Какво искаш от една жена ,която не обичаш? " 

Мъж обича ли ... Обича ли истински ... Няма да има граници и препядствия , които да попречат на това ,да бъде с жената на живота си и да й доказва всекидневно любовта си . 

С любов , Десислава!  image


Тагове:   връзка,   Мъжът,   той,   любов,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daostavishdushatasi
Категория: Изкуство
Прочетен: 23778
Постинги: 18
Коментари: 7
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930